сряда, 17 декември 2008 г.

Ето ме и мен с Kreativ Blogger награда... неочаквано


Днес с голяма изненада установих, че са наградили и мен с титлата Kreativ Blogger. Благодаря ти, blueice, че оцени моите скромни писания, още повече че това блогче е само на няколко седмици.
И както на всяка една церемония за награждаване и аз първо ще благодаря на хората, които ме подкрепиха и ме подкрепят и сега :). Малко изтъркано, нали? Но няма как, без това не може. Та в този ред на мисли, искам да благодаря на Митака, че ми даде идеята да отделя стихчетата тук :).

А сега на въпроса кои са шестте неща, които ме правят щастлива.

1. Семейството ми, че въпреки всички щуротии, които съм направила, те са до мен и ме подкрепят безрезервно.

2. Племенникът ми, че е такова сладко същество, което няма как да не обичаш, независимо от поредната беля, която той ще направи. Все пак е само на три (ненавършени още) годинки.

3. Приятелите ми, че са до мен във всяка една ситуация.

4. Музиката, че ми дава милиони мигове спокойствие и забавление, според ситуацията.

5. Любовта, когато я има и е споделена. (банално, но истина)

6. Хубавата книга, която те грабва още от първия миг и те кара да я прочетеш на един дъх.

А сега номинациите ми ... по-трудната част :). Има много блогове, които си струва да бъдат наградени, което още повече усложнява нещата. И все пак:

1. Димитър Николов и Kreativen.com - изказвам личните си адмирации към него и неговата работа. Доказва с действия, че качеството е по-важно от количеството.

2. Мирослав Дечев - добър журналист, който не се свени да изказва и отстоява собствената си позиция пред обществото.

3. Най-добрите БГ филми - подкрепям с две ръце идеята на този блог, въпреки че авторът му леко го е позабравил. Митак, накарай ни да си спомним за най-добрите ни актьори и филми :)

4. Velinsky - за поста Тони Мелендес за борбата и надеждата, в който сподели едно прекрасно филмче, което може да надъха всеки да продължи да се бори.

5. Gamina - блогът на Люси, който искрено ме забавлява всеки път, щом го отворя.

6. Блогът на Casper - много полезна и интересна информация за тези, които се интересуват от компютри и Интернет :).

На печелившите, честито. Хайде, полейте наградите и продължавайте в този дух.

2 коментара:

  1. Мерси съм, би казал някой. Не знам дали го заслужавам, предвид не сериозните си действия, но това ще ме стимулира да развия блога си за БГ филми, и можеби един ден ще е едно добро място заинформация в тази сфера

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и дано да полувачаш още много такива награди и присъствия в класации в които се намират най-големите и популярните блогове в бг онлайн пространството.

    ОтговорИзтриване